W każdym miesiącu wykonywali jedno z zadań dotyczących wybranego kraju - m.in. odnalezienia wybranego państwa oraz stolicy na mapie, poznanie jego symboli narodowych, odnalezieniu w zasobach internetowych słuchowiska, filmu, bajki itp., które nawiązują do wybranego kraju, poznaniu języka i stworzenia słowniczka, utworzeniu prezentacji z miejscami, które warto zobaczyć, poznanie zwierząt żyjących oraz tradycyjnych potraw i zabaw dziecięcych.
Projekt jest zgodny z kierunkiem polityki oświatowej na rok szkolny 2021/2022 wpisując się w trzeci punkt: “Działanie na rzecz szerszego udostępnienia kanonu edukacji klasycznej, wprowadzenia w dziedzictwo cywilizacyjne Europy, edukacji patriotycznej, nauczania historii oraz poznawania polskiej kultury, w tym osiągnięć duchowych i materialnych. Szersze i przemyślane wykorzystanie w tym względzie m.in. wycieczek edukacyjnych”.
Koordynatorzy projektu: Jolanta Szumny, Magdalena Bularz
Zapraszamy do galerii zdjęć.






